Porkling101's profile page

Profile picture

Porkling101 (user #88,760) Male

Joined on January 11th, 2017 (132 days ago)

Votes: 1,694

Questions: 21 view

Comments: 719

Profile views: 149


Sophisticated Pig says: "If you don't know what group you fit in, make your own. And that group will be the best group. Don't go to the Popular group, or the Gamer group, or even the Goth group. Go to YOUR group. Then you won't have to worry about fitting in! That's why I'm in the Sophisticated Pig Group! Now, the real question is, what group are you in?"


Porkling101 has submitted the following questions: voting view

52%
48%
Hey everyone, I'll be leaving Rrrather for a pretty long time... I don't know when I'll be back but, yeah. If you don't know me and already dislike me because I'm a "noob" then please just leave and don't say anything if you have nothing nice or decent to say. Damn, this is long (thats what she said :3). But, yeah, I'll miss ya guys and see ya later ;P You will be remembered or Please be back soon 22 hours ago 44 votes 14 comments 0 likes
40%
60%
Would you rather Be a Brony or Be a Furry (There is no fickin' way I'm putting a picture) 2 days ago 70 votes 12 comments 0 likes
64%
36
*VEGGIES VS. FRUITS TOURNAMENT* ~Edible Combat~ Round 5, FIGHT! Orange or Maize 3 days ago 78 votes 10 comments 0 likes
41%
59%
Most hyped game? Battlefront II or The Last of Us: Part 2 4 days ago 81 votes 6 comments 0 likes
80%
20
*VEGGIES VS. FRUIT TOURNAMENT* ~Edible Combat~ Round 4, FIGHT! Orange or Lettuce 4 days ago 109 votes 24 comments 0 likes
55%
45%
*VEGGIES VS. FRUIT TOURNAMENT* ~Edible Combat~ Round 3, FIGHT! Orange or Potato 5 days ago 143 votes 13 comments 0 likes
56%
44%
*VEGGIES VS. FRUITS TOURNAMENT* ~Edible Combat~ Round 2, FIGHT! Apple or Potato 6 days ago 124 votes 12 comments 0 likes
31
69%
*VEGGIES VS. FRUITS TOURNAMENT* ~Edible Combat~ Round 1, FIGHT: Tomato or Potato ( I know this is a root, but many people classify this as a veggy, so why not?) 2 weeks ago 16 votes 14 comments 0 likes
48%
52%
Hello there, potato knight, I will be doing a tournament of fruits vs. vegetables. Do you think this is a good idea? Yay or Nay 2 weeks ago 21 votes 6 comments 0 likes
28
72%
Would you rather Have thumb-sized arms or Arm-sized thumbs? 2 weeks ago 18 votes 5 comments 0 likes
56%
44%
Would you rather Become a potato god or Become a sophisticated Pig 1 month ago 39 votes 6 comments 0 likes
58%
42%
Would you rather Get one wish in a month (READ EXPLANATION) or Get three wishes in a year READ EXPLANATION) 1 month ago 83 votes 14 comments 0 likes
31
69%
Would you rather... Pick option B? or Pick option A? 1 month ago 26 votes 9 comments 0 likes
72%
28
Would you rather Become a god or Potato 1 month ago 32 votes 12 comments 0 likes
43%
57%
Would you rather Click me! or Click me! 2 months ago 92 votes 13 comments 0 likes
49%
51%
Three frogs are sitting on a log, on a lake. One decides to jump into the water and leave. How many frogs are there? Comment: I CAN BEAT THIS QUESTION or Don't care, going to look at memes 2 months ago 79 votes 22 comments 0 likes
45%
55%
You are stranded on a island with nuthin but palm trees, and two pigs. You have no tools and no knowledge to make any, so if you were to kill these pigs you would have to do it with your bare hands. Would you live off of coconuts to save the pigs? Yes or No 2 months ago 76 votes 15 comments 0 likes
68%
32
Would you rather Get to be a pig with a great owner or Be a dog with an (50 being average) 40 rating owner 2 months ago 68 votes 5 comments 0 likes
47%
53%
Would you rather Be a pig to the slaughterhouse, saving many other pigs, cows, chickens, etc. or Be the butcher, having to kill 100 of these: 2 months ago 57 votes 11 comments 0 likes
72%
28
Would you rather Save your family from Hell and eternal pain or GET UNLIMITED FREE COD POINTS!!! 2 months ago 101 votes 17 comments 0 likes
26
74%
Would you rather Run a teacup pig farm or Babysit kittens 4 months ago 74 votes 8 comments 0 likes

Porkling101 has posted the following comments:

Touché 6 hours ago  
FALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUT *fangirls* 22 hours ago  
This is why I lock my gun from me. 22 hours ago  
You can cough almost anytime, sneezing though... 22 hours ago +1
Nope nope nope nope nope nope nope nope nope nope nope nope nope nope nope nope noooooooooooooope. 22 hours ago  
I'm surprise nobody said my name. Huh. That's the first. 22 hours ago  
What have I done 22 hours ago  
Muhahahahah 22 hours ago  
( ͡° ͜ʖ ͡°) 22 hours ago  
Thats just screwed up 22 hours ago  
WhaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? 22 hours ago  
It? 1 day ago  
Wudda bout an outhouse? :l 1 day ago  
Jeez, sorry, I didn't know. 1 day ago  
That's one way to think of it 2 days ago +1
Mmmm... doughnuts... 2 days ago +1
Heh, you can make a penis, heh. 2 days ago  
Because the present effects the future. Duh. 2 days ago  
Idk, I could care less about dates, just as long as they're good games. 2 days ago  
What the heck is this? Oh. Nevermind, just the internet. 2 days ago  
A couple of blinks so... 15 seconds? 2 days ago  
How to not be a noob at videogames 2 days ago +1
That pic tho 3 days ago  
It's not rape if you like it 3 days ago +1
Oh god 3 days ago  
._. 3 days ago  
Im not the only one 3 days ago  
Remember: you can always put butter on maize ;P 3 days ago  
Why use a bag if you have a backyard and a shovel? 3 days ago +1
Happy D-day :D 3 days ago +1
Depends how bad 3 days ago  
( ͡° ͜ʖ ͡°) 3 days ago +1
What if I make a sandwich carved as "This"? 3 days ago  
*Opens mouth to say something*. *closes*. 3 days ago  
58°F . California sucks. 3 days ago  
Oh no! I'll never be able to see/hear the last second of the video/song! Oh noooooo! Nobody like the one-second cliffhanger 3 days ago  
What if I put a diamond up there? 3 days ago  
Same goes for youtubers. But, I guess they are therapeutic...? 3 days ago  
Why not 3 days ago  
Well... aren't those part of the Meat, beans, and nuts category? 4 days ago  
Oh dang, fruits are too op with them sugars and sweets. HURRY, SOMEONE GIVE ME A GOOD TASTING VEGGY 4 days ago  
Tastes like chicken 4 days ago  
If I had a gun on me 4 days ago +1
About 128°F 4 days ago  
Its about the numbers... sorry... 4 days ago  
Wot 4 days ago  
I'm coming for whoever killed me. If I was murdered :l 4 days ago  
Orange may finally end Potato's streak! 5 days ago  
I love Bo3 and Fallout 4 too much to choose 5 days ago  
It could be a 50/50. And I admit, I'm pretty lazy... But I'll start that because I got a lot more votes than usual. 5 days ago  
Too many reasons to list 6 days ago  
A lot 1 week ago  
Because derp 1 week ago  
Don't be surprised if Trump doesn't come back out of the room... and don't mind the ketchup... 1 week ago  
It is like every mexican song. There are always a bunch of women in bakinies. (Or is it spelled "bakinis?"). Btw, I am somewhat latin so its not racist. I think... 1 week ago  
Who wants to go camping? :D 1 week ago  
But you would have no nail and your stump would probably be very sensitive. But meh, whatever floats ya boat mate. 1 week ago  
I will never get jumpscared in videogames now 2 weeks ago  
More moneys as an assassin 3 weeks ago  
I want a solid ten votes opinion before I start 3 weeks ago  
Dark Souls is just a game where you hit a bunch of huge creatures in the crotch (becaise that is where their hitbox is) while Limbo is a deeper meaning game. Thoses who liked Limbo, I advise playing a game called "Inside". Really cool and unique. 3 weeks ago  
Not really, just depressed 3 weeks ago  
Only if its the bubblegum toothpaste :3 3 weeks ago  
Well, you could be murdered by a sniper, therefor, no pain 3 weeks ago  
Already do ;P 3 weeks ago  
Neither, Under the Bridge will be the best no matter what. Musically, and economically. 3 weeks ago  
Thaaaaaaank you 3 weeks ago  
Bro, do you even potato? 1 month ago  
Why u guys so SALTY? Hahahahahahahah kill me 1 month ago  
Why is the leprechaun giving me a creepy stare? XD 1 month ago  
B is basically mini Chip's Ahoy 1 month ago  
But, there are so many different types of Cherrios to choose from... 1 month ago  
I could be a "sorcerer" >:) 1 month ago  
For their own good :( 1 month ago  
Final Fantasy. The swords are incredibly more large than the people wielding them 1 month ago  
Words can't physically effect me so, no. 1 month ago  
The mirror 1 month ago +1
Trick question, there is no such thing as weird and disturbing sexual dreams |:) 1 month ago  
Beep beep I'm a sheep, beepbeep I'm a sheep 1 month ago  
Anyone else getting a feminist vibe? 1 month ago  
Looks more badass 1 month ago  
I would fit so easily in both of theses 1 month ago  
Trix is a liar about having different flavors for different colors... how could they...? THOSE HEARTLESS BASTARDS! 1 month ago  
I do crave those crazy squares... 1 month ago  
They're not grrrrrreat! Apparently 1 month ago  
Cherrios ftw 1 month ago  
I am a professional potato hunter, don't worry 1 month ago  
Hair fetishes are pretty common 1 month ago  
Lmao 1 month ago  
On rrrather apparently 1 month ago +1
Me, inside... 1 month ago  
Open the window 1 month ago  
What if they're across the other aisle, does that still count as next to me? 1 month ago  
( ͡° ͜ʖ ͡°) 1 month ago  
I am disappointed by humanity 1 month ago  
Undefined 1 month ago  
Cherrios FTW 1 month ago  
If I actually had money 1 month ago  
They're grrreat! 1 month ago  
Me, Myself, and I 1 month ago  
Why u so salty ( ͡° ͜ʖ ͡°) 1 month ago  
*kick-flips and whispers* skateboards 1 month ago  
Misclick 1 month ago  
I like oranges. Yum. 1 month ago  
MISCLIIIIIICK 1 month ago  
That seems more like a life lesson than anything 1 month ago +1
The Queen piece is the most powerful... #girlpower 1 month ago +1
Muuuuuuuuuuuuuuuuuch younger 1 month ago  
Death to Trump 1 month ago  
I shall survive on syrup for the rest of my life 1 month ago +1
What...? Internet? Never heard of it. Now read your books, dammit. 1 month ago  
Bros before... uh... cancer? 1 month ago +1
Derpness 1 month ago  
Oh okay, because it just ticks me off when vegans say they are vegan because they "don't eat living things". A vegetable used to be a living organism... 1 month ago  
Not really evil, just don't give a crap about other people 1 month ago +1
Me 1 month ago +1
One question, why are you vegan? 1 month ago  
Isn't it just murder? Unless you have sex with the dead body... 1 month ago  
Them earlobes though 1 month ago  
I usually use other rubber toys... 1 month ago +1
I would be the boss of the company 1 month ago  
Mouth wash b*tch 1 month ago +1
I can make people look stupid. Lol, I'm so evil... 1 month ago +2
I would be bungee jumping over a lake/pond/river, therefore, I have a better chance of survival 1 month ago  
Time is money ;) 1 month ago  
This is literally my dream 1 month ago  
I could have home-made Twinkies. Every. Single. Day. 1 month ago  
-3 1 month ago  
I would like to be a human and not a Barbie 1 month ago  
Purple :P 1 month ago  
It's sad to think America is lead by... that... 1 month ago  
It would be incredibly satisfying to itch it 1 month ago  
Pee my pants in the bathroom 1 month ago +1
Rollin down the street on my lawn mower... 1 month ago  
PROXY ERROR CODE: CODI3856:)/;&JDIJ487JDOVH24-JFOFJ7IDJ73837 1 month ago  
Wait... what if I have a slice of pizza and it cools down... would I be able to eat it still? Also, what if my food is lukewarm? 1 month ago +1
ITS A SPORT, OKAY?! 1 month ago  
Put your damn pants on 1 month ago  
Doesn't say I have to teach skiers (Did I English that correctly?) 1 month ago  
I woke up in my front lawn with a black eye once. Does that count? 1 month ago +2
*puts Poptarts in toaster* 1 month ago +1
NASCAR is just driving fast in a circle. Not very fun watching people go round and round... 1 month ago +1
Oh my god it's SENPAI 1 month ago  
Sex. Just, sex. 1 month ago +2
Just having one of these is better than already having both 1 month ago  
Be honest everyone 1 month ago  
Baby Tiger sharks aren't that deadly 1 month ago  
Oh, I was told they're Irish, but we can all agree they're not French 2 months ago  
If someone laughs at you just be like: "Its because I'm purple, isn't it?" 2 months ago +1
*Says "Panda" over and over in public* 2 months ago  
I heard he's got better candy than Alex 2 months ago  
Aids 2 months ago  
*looks at comments* 36 and 9, IM SO SMERT 2 months ago  
Do you wanna build a snowman...? 2 months ago +1
Trick question, it's neither. 2 months ago  
I'll have an excuse 2 months ago  
Gotta go fast 2 months ago  
For those of you who said immortality is a curse, you are somewhat wrong. Yes, it is a slight curse, only because you see everyone you love die, but when you're immortal with someone else, it can be a whole lot better. 2 months ago  
The memes must live on 2 months ago  
More fun 2 months ago  
It's good luck! 2 months ago  
A just looks like Sanfransisco 2 months ago +1
Pancakes. Enough said. 2 months ago  
French fries aren't French, they're Irish 2 months ago  
Tree + house = AWESOME IMAGINARY ADVENTURES 2 months ago  
I'll never have to worry about skin cancer, won't age faster, no traffic at 3 in the morning, and might see a vampire, what's not to like? 2 months ago  
What was so awesome of him was that, when dueling Burr he threw away his shot. And, actually, he threw away his shot in almost EVERY duel. He wasn't scared of death. Ha... I'm such a history geek 2 months ago +1
Hamilton was just awesome because he was a badass and had 13 duels and got shot in one, and kept the bullet in his chest. 2 months ago +1
I'm not racist, okay? 2 months ago  
I'd be saving people's/a person's life. I think. Maybe... 2 months ago +1
The fact that this question includes The Shining, I give you a round of applause *applauses* 2 months ago  
Maybe I can't, but I can make you read these words that you are currently reading. So yes. Yes I can 2 months ago  
Yes. :) 2 months ago  
With your BARE HANDS 2 months ago +1
Jokes on you, I only have $-6 huehuehuehuehue 2 months ago  
Or just the derpy side 2 months ago  
SPOILER ALERT SPOILER ALERT SPOILER ALERT. If you're wondering what the answer is it is the following: (just to make sure) SPOILER ALERT. There are still three frogs because one DECIDES to jump in the water, that doesn't mean he did it right away 2 months ago  
The sentence said "jump into the water and LEAVE" but good guess 2 months ago  
Can that Dino swallow anything and spit it into a bottomless pit? No. 2 months ago  
We are number one though... 2 months ago  
( ͡° ͜ʖ ͡°) 2 months ago  
Onex is Onex. Enough said. 2 months ago +1
Cookie, when I said make more questions, I meant easy questions. Not impossible ones. 2 months ago +1
Watch out watch out RKO RKO!!! 2 months ago  
An artist is a bright person. *drops mic* 2 months ago +1
I'm very curious to see the percentage... 2 months ago  
I'm pretty sure the corn wore it better... 2 months ago  
I thought it was the unicorn horse... 2 months ago  
Why did you answer this question? 2 months ago  
Why not both? 2 months ago  
Both 2 months ago  
SECRET STORAGE COMPARTMENTS 2 months ago  
Yummy 2 months ago  
*opens mouth to say something* ... *closes* 2 months ago  
Kinkeh 2 months ago  
They're... both... so... DERPY 2 months ago  
Americans, be honest. 2 months ago  
My answer is very obvious 2 months ago  
Both 2 months ago  
Boobs. Enough said. 2 months ago  
I was aiming for 100% on B 2 months ago +1
Lol, that makes the two of us 2 months ago +1
What's the difference? 2 months ago  
Troll C: 2 months ago  
I do have a foot fedish... 2 months ago  
Just say "I really like the month March" 2 months ago  
Already am 2 months ago  
He's innocent! I mean, c'mon. Four deaths isn't that bad, when we get to the triple digits, THEN we should worry... 3 months ago  
I'm pretty disappointed that this is 50/50 3 months ago +1
Kirby + Jigglypuff = black hole 3 months ago  
Either way, Justin Bieber will die 3 months ago  
Touché 3 months ago  
*opens mouth to say something* ... *closes mouth* 3 months ago  
Wow, that's a lot of words 3 months ago  
"Oh I'm a sour cherry, oh I'm a sour cherry! I'm a sour sour sour sour cherry, oh yeah!" :D 3 months ago  
What's "a life"? 3 months ago  
You mean Xcocks? 3 months ago  
Myself count? 3 months ago  
Okay, so, in one of the stories, God tells one of his followers the good things on Earth. God then says "...since the world is flat..." But. But. But. If God created the world... how did he not know it was round? 3 months ago  
Man, those poor stuffed animal kittens... 3 months ago  
Which kind of sausage are we talking about here? *wink wink* 3 months ago  
They said I could be anything when I grow up, so I is doughnut 3 months ago  
Oh god, I said it. WHY DOES SHE LIKE SO MANY THINGS ABOUT FAAAAAAAAAAAAAAALL 3 months ago  
Why Club Penguin? - (jk XD) 3 months ago  
*boat door drops an inch* "YEAH LETS DO THIS!!!" *gets shot in head* 3 months ago +1
Potato potato potato potato potato Cookie potato potato potato potato potato Verzani potato potato potato Sierra potato potato Alexm potato potato potato Neither potato potato LemonOfPower potato potato potato. Oh, and the best, Potato 3 months ago  
Cookie, make more questions! I'm running out of ppl's questions to answer. O_o 3 months ago +2
It happened because the potato gods gave you the power of Potatokidus Leonidus. Use it well, potato warrior 3 months ago  
God could be a potato... 3 months ago +1
Wasn't planning to :/ 3 months ago  
-_- 3 months ago  
Then why did you choose option B? O.o 3 months ago  
It's a gun, I must own it. 3 months ago  
Does mental torture count? 3 months ago  
I isTrump 3 months ago  
Wait, if you turn into a transsexual, do you never age? O_o 3 months ago  
Define "help" 3 months ago +1
Myself just now 3 months ago  
Is there a difference? 3 months ago  
Hire a hit man 3 months ago  
No need to pay for electricity 3 months ago  
It's just the fan art and conspiracies that make me skeptical. But I love the way how you battle and have to dodge obstacles. The coolest thing is how the bosses interact with the buttons that you click. (Ex: *the boss destroys the 'mercy' button so you have to fight.) 3 months ago  
No horrible death pls 3 months ago  
I can already see people saying God isn't real... (I haven't looked at comments yet) 3 months ago  
Because we know the truth 3 months ago  
I am not a person, I'm a pig. 3 months ago  
100% attempt for A? 3 months ago  
Lol, joke's on you, I'm taking chemistry right now. HA 3 months ago  
Crap, now I only have -13 dollars 3 months ago  
IT IS A SIMULATION. WE ARE ACTUALLY TACO PEOPLE PLAYING A HUMAN SIMULATOR EATING POTATOES 3 months ago  
MINECRAAAAAAAAAFT 3 months ago  
Video games ARE how I meditate 3 months ago  
2 words: IM BATMAN 3 months ago  
And I care why? If it makes ya feel better you can PM me some roasts. Otherwise, let it go. But I will roast ya back ;) 3 months ago  
Your 10 minutes late retard 3 months ago  
Again, I care why? (I can do this forever y'know) 3 months ago  
And I care why? 3 months ago  
Lol, just thought about the Scary Movie series 3 months ago +1
Mmmm... doughnuts... 3 months ago  
Option C 3 months ago  
Ikr 3 months ago +1
Mario the Plummer eats shrooms to grow, SovietMario eats shrooms to get hi 3 months ago  
Bro, he ain't a mirror. 3 months ago  
IM LEVEL 67 PRESTIGE 20! BEST DAY EVER ON BO3 3 months ago  
My job is to derp. 3 months ago  
Don't. If you know what's good for your sanity 3 months ago  
That's how I remember the Cowboys 3 months ago  
Guess that Pokémon! "ITS PIKACHU!" It's... CHARZAR! "FUUUUUUUUUUUUUCK" 3 months ago +1
Boo 3 months ago +1
C'mon, otters are cool! 3 months ago  
Hungry, I am. 3 months ago  
Sorry, I like the pleasure of food. Think of the Twinkies! 3 months ago  
My destiny was to choose A, but I made a decision and chose B. 3 months ago +1
POTATOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 3 months ago  
The same area can be Earth 3 months ago  
And jerking other ppl at the same time 3 months ago  
Sorry, not a bronie 3 months ago  
Why did you choose dire wolf then? Hmmm? 3 months ago  
The Chicka fan art. That traumatized me. SHE/HE IS A ROBOT PPL. YOU CANT F*CK A ROBOT 3 months ago  
He is much derp. 3 months ago  
Ppl have not seen this show 3 months ago  
Jokes actually make sense 3 months ago  
OOOOOOOOOH 3 months ago  
UNDERTAAAAAAAAAAAAALE 3 months ago  
Why is Steve white? ._. 3 months ago  
It's obviously duh 3 months ago  
WTF 3 months ago  
The Smurfs will pay for getting that song stuck in my head 3 months ago  
Here is proof: Potato 3 months ago  
1, it's school. Enough said. 3 months ago  
He's another YouTuber. So what? 3 months ago  
999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 3 months ago  
https://www.youtube.com/watch?v=Rd5gfPUCyQU 3 months ago  
Sexist much? 3 months ago  
Is that Huni Pop? 3 months ago  
Just eat em Yoshi, and spit him in a bottomless pit 3 months ago  
C'mon, it's not THAT bad... 3 months ago  
Lol 3 months ago  
BRONIEEEEEEEEES 3 months ago  
BRONIES FTW 3 months ago  
Does me count? 3 months ago  
My dream 3 months ago  
Does dropping my Twinkie count? It was in the past 3 months ago  
POOOOORN 3 months ago  
Wait, the periods... oh no... 3 months ago  
Stop isis 3 months ago  
Jrob probably chose option a to make this question 3 months ago  
Think about the Twinkies guys... 3 months ago  
POTATOOOOOOOOOOOOOES 3 months ago  
Define "friends" 3 months ago  
That picture tho 3 months ago  
Either way, it's Undertale. So either way, ITS AWESOME 3 months ago +1
I wouldn't survive the laser pointers. SO MANY LIGHTS 3 months ago  
This is just awesome. 3 months ago  
I just played myself there, I wouldn't HAVE to use eye drops. *slaps forehead* 3 months ago  
... 3 months ago  
Lol 3 months ago +1
Did you guys both vote on your own question? 3 months ago +1
Nice, sex with a sandwich 3 months ago  
If I had it MY way, that would be no way. Problem solved. 3 months ago  
I just remembered that if you say "watermelon" the sneeze felling goes away... probably wouldn't work tho 3 months ago  
I think it's funny how I said "let's give each other likes" and everyone liked my comment even though they actually didn't like everyone's comment XD 3 months ago  
Too late, CUTE AND CUDDLY, HERE I COME 3 months ago  
I was just trying to make a hard question, but I can do positive 3 months ago  
Stop a forest fire- or ANY fire! 3 months ago  
10 minutes late for death ;) 3 months ago  
Is it a coincidence that the green picture is for the blue voting bar, and the blue picture is for the green voting bar? 3 months ago  
Just do it, pick Nike 3 months ago  
Who else saw "coffee" and clicked? 3 months ago  
Beats are suuuuuuuuuuuuper overpriced just because of the design, not the quality 3 months ago  
Never had dragon fruit 3 months ago +1
Just need some Mtn Dew... and... THE MEME IS COMPLETE 3 months ago  
What are these cookies you call "Chips Ahoy"? I only eat Oreos 3 months ago  
Why have you done this to me. I just can't choose 3 months ago  
Is it just me or does Dr. P taste like an Icee 3 months ago  
Do the Dew, MOUNTAIN DEW 3 months ago  
An awesome one 3 months ago  
No thank you C: 3 months ago  
Where's my money bro? 3 months ago  
Did you really have do bring FNAF into this? 3 months ago +1
Kick their ass 3 months ago  
No. Just, no. F Harry Potter 3 months ago  
Already do 3 months ago  
Your profile pic doe 3 months ago  
Actually a apple is sweet, but not unhealthy. 3 months ago  
FOR MUTHA RUSSIA 3 months ago +1
I'd be proud 3 months ago  
FLYING PIGS 3 months ago  
I'll be a Villager (yes, I brought minecraft in this) 3 months ago  
What's the point of true love if you get blown up by nuclear war? 3 months ago  
Lol 3rd hundred vote right here ^.^ 3 months ago  
Put me in front of my computer 3 months ago  
1 word: Hulu 3 months ago  
SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE 3 months ago  
Gawd dang it, now I want an Earth sandwich 3 months ago  
I WOULD BE A PIG AND KILL MY BUTCHER 3 months ago  
#GTA 3 months ago  
A lot of people's lives were lost brutally, due to racism 3 months ago  
You guys do know that Japan's people were somewhere around 20% of the human population at that time, therefore there would be a crapton of soldiers- totally outnumbering Germany 3 months ago  
YOU AINT TOUCHING MY BUNS, HUN! 3 months ago  
Can someone tell me what "washing hair" means? 3 months ago  
This person likes the Matrix too much, not that it's a bad movie... 3 months ago  
I GET A FREAKING LIGHTSABER!!! 3 months ago  
I swear, if that Emma Watson guy shows up... 3 months ago  
Is this even a question? 3 months ago  
PC games = EVERY GAME 3 months ago  
At least one survives 3 months ago  
31% don't see the obvious loophole here... 3 months ago  
I COULD SELL MY HAIR TO MCDONALDS. Or do I already? *illuminati music* 3 months ago  
Free and insane-ly handsome :) 3 months ago  
Twitter is literally Facebook, just without the pictures and videos 3 months ago  
The tiger would probably e scared of me after me trying to cuddle with the giant cat. 3 months ago  
I'd rather step out of the bomb shelter and start a new Fallout 4 game. 3 months ago  
It's kinda funny 3 months ago  
It's about SURVIVAL 3 months ago  
They'd be jealous. 3 months ago  
They better not f*cking sparkle in the sunlight 3 months ago  
A snail is much more smaller than a frog... LOGIC 3 months ago  
Who cares about society? You get to have SEX 3 months ago  
Ronald Mc Donald is a clown so... NOPE NOPE NOPE NOPE NOPE NOPE 3 months ago  
After he would say you were lovin it. 3 months ago  
The dad looks like he's going to rape his son O.o 3 months ago  
The best celebrity is the greatest three people in the world, Me, Myself, and I. :) 3 months ago  
Actually, that would still be kinda lethal... 3 months ago  
I NEED INTERNET 3 months ago  
5 stuffed animal puppies :) (this is just a really messed up question and I'm trying so hard to find a loophole) 3 months ago  
Anyone herd of prosthetic legs? 3 months ago  
Notice how it says LIVE underwater not BREATHE underwater. 3 months ago  
At least I have a chance to survive the bullet and not die from pain 3 months ago  
If they got their wrappers it's all good 3 months ago  
Lol, I don't care 'bout football trolololololol 3 months ago  
Aye, we got something in common! 3 months ago  
( . )( . ) there, I put boobs now give me top comment 4 months ago  
As long as it's rape :) 4 months ago  
...after I'm dead :P 4 months ago  
F*CK yeah Barbie time 4 months ago  
*eats two worms* done. 4 months ago  
Moo 4 months ago  
It did dumbass 4 months ago  
She has no friends, she has best friends 4 months ago  
Yum 4 months ago  
Finally, me and my puppy have something in common! 4 months ago  
PE excuse 4 months ago  
Does someone want to tell him? 4 months ago  
Yolo 4 months ago  
Wut? 4 months ago  
Can't download mods and steam games on IMac 4 months ago  
Like if you just clicked option A because of the little toast dude. :P 4 months ago  
Easiest question. No doubt. 4 months ago +1
Already am 4 months ago  
Never worry about bad breath again. 4 months ago  
"What the heck is mutton?" *slaps forehead* 4 months ago  
What is it you people call "nature?" 4 months ago  
What is a "cell-phone"? Never heard of them. :3 4 months ago  
We ain't in Kansas anymore- OH SH*T! 4 months ago  
Doesn't say they don't pay you 200% back :) 4 months ago +1
Ooooh! I know this one! It's... I don't give a fruk 4 months ago  
Me:"Crap!" Friend:"What?" Me:"I lost the key to your heart :'(" 4 months ago  
Either way, I can eat tomatoes 4 months ago  
JOKES ON YOU, MY GRANNY ISNT ANNOYING! 4 months ago  
*cough* Netflix *cough* 4 months ago  
I am offended 4 months ago  
Go die and see what happens, then tell me ;) 4 months ago  
What is it you smert people say "college" is? 4 months ago  
Me: "Has anyone here drank milk recently? I'm lactose intolerant." (Not really) 4 months ago  
In blankets ;) 4 months ago  
Mud is not permanent 4 months ago  
Aye, all you b*tches focus on ME. It's MY DAY. 4 months ago  
Hey, don't you guys know about sign language? It can come in "handy" huehuehuehuehue- okay I'll go die... 4 months ago  
Heil Hitlier- what? Pshhhh, I'm not hailing Hitlier... what... *says Heil Hitlier under breath* 4 months ago  
I think you speak for 41% of us 4 months ago  
Like this comment if you're reading this in 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999! 4 months ago  
I'm in California... and I just got rid of the drought with a simple tap :o 4 months ago  
Oh sh*t sorry, I meant Mia D :3 4 months ago  
I will stab you 4 months ago  
No one gives a F*UCK ABOUT EMMA WATSON! 4 months ago  
Sorry PS4, may we meet again another day... 4 months ago +1
Nope 4 months ago +1
What in the fudge? 4 months ago +2
*Jumps on table and pulls down pants* 4 months ago +1
She belongs in the kitchen (JUST KIDDING GALS, IM SORRY) 4 months ago  
Jeez, that picture is intense. 4 months ago +1
Definitely 4 months ago  
Save the cow from mellestation. (Y'know what I mean...) 4 months ago +2
Uh... wha.... WHAT?! 4 months ago +1
Everyone should buy them food cuz they might take the money for cigarettes or drugs :/ 4 months ago +2
Wait... wat? 4 months ago  
It's a free country, I don't have to huehuehuehuehue 4 months ago  
13% of people are messed up bastards 4 months ago +2
This is my first question, cut me some slack... 4 months ago  
ma gf 4 months ago  
That's just messed up... 4 months ago  
Ma sister from another mister! 4 months ago +1
Lmao 4 months ago  
Not all nerds are that bad, piped out guys, jeez... 4 months ago +1
"Pizza, we need to talk..." 4 months ago +2
"Is mayonnaise an instrument?" 4 months ago +2
I remember that episode... good times... 4 months ago  
Or use a F*CKING RESTROOM 4 months ago  
If it's the anime one, yes. If it's the realistic one, HELL NO! 4 months ago +1
She's 18 and I'm going in - Giggidy Giggidy. 4 months ago +1
Lmao 4 months ago  
Advice wise? 4 months ago  
NACHOS. Just NACHOS. 4 months ago  
What if a option B person asked an option A person O.o 4 months ago  
Then you can go die, then tell me ;) 4 months ago +1
I clicked cuz of picture, like if you did too XD 4 months ago +1
Who the f*ck made this? 4 months ago +1
That meme doe XD 4 months ago  
Well, how about a person named Mia, who I'm dating right now, yeah... 4 months ago  
Lol did someone choose option B and comment? 4 months ago  
Plz, with the Frozen questions, just let it goooo... ;P 4 months ago +3
Not sexually, nope. 4 months ago  
ONE V ONE ME SNIPERS ONLY SCRUB 4 months ago +3
I like how almost every question is about sex or love lmao 4 months ago  
HOLY SH*T ITS TINY BOX TIM 4 months ago +1
PILLOW FIGHT! No? Oh, okay :I 4 months ago  
Me, and 91% of people are just messed up. I feel bad now :'( 4 months ago +1
A man has needs ._. 4 months ago  
(FOR PEOPLE WHO HAVE PLAYED GOAT SIMULATOR). Me: "Hey there Demon Goat!" Goat:*uses special button and rag dolls away* Me:"Oh, there he goes again..." 4 months ago +2
239 more comments hidden.

Porkling101 has created the following lists:

  • This user doesn't have any lists.
  •