Ballermofo's profile page

Profile picture

Ballermofo (user #22,245) MaleSilver MedalSuper Star

Joined on January 25th, 2014 (1,975 days ago)

Last login was over 3 months ago

Votes: 1,049

Questions: 0

Comments: 176

Profile views: 11



Ballermofo has submitted the following questions:

  • This user hasn't submitted any questions.
  • Ballermofo has posted the following comments:

    Ribs, rice, raisins... crap, I want M 4 years ago  
    I'd kill Obama... 4 years ago  
    I want a both button... I clicked this one cuz dat puppy so cute! 4 years ago  
    Good gossip? 4 years ago  
    EASY 4 years ago  
    troll! 4 years ago +3
    I could watch SpongeBob. The only good show that's left on this network. 4 years ago  
    TROLLOLOL 4 years ago  
    the shark has no teeth 4 years ago  
    troll 4 years ago +1
    I'm not answering 4 years ago  
    this question is stupid 4 years ago  
    I'm truthful 4 years ago  
    I'm 13 4 years ago  
    crap I just realized it's still 4 hours. 4 years ago  
    Religion teaches us to be better people... without religion, there wouldn't be God. I'm ashamed in 70 percent ofyou 4 years ago  
    TROLLOLOLOL 4 years ago  
    I wish I could change my answer 4 years ago  
    omg me 2 4 years ago  
    DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAN????????? LET IT GO LET IT GO!!!!!!!!!!!!! LOVE IS AN OPEN DOOR!!!!!!!!!!!!!!! FOR THE FIRST TIME IN FOREVER!!!!!!!!!! 5 years ago  
    I want it my way! 5 years ago +1
    dang it 5 years ago  
    Golf requires goofy pants and a fat ass! 5 years ago  
    did not say anything about sex 5 years ago  
    I'm so swag 5 years ago  
    trollolol 5 years ago  
    SCREW FRIENDS IT'S MY DAMN RELATIONSHIP 5 years ago  
    You can live with each other, and if it doesn't work out, you can split up. If there was no divorce, someone would kill themselves. That's bad :( 5 years ago  
    oh sh*t I clicked on the wrong thing 5 years ago  
    DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAN 5 years ago  
    trollolol 5 years ago  
    don't drop that thun thun thun 5 years ago  
    Rap. That is all. 5 years ago  
    trollolol 5 years ago  
    I wish for a huge d!ck, to be an NFL player, to make me irrestible with the ladies, wish to know how to easily make money, and I don't know what else. 5 years ago  
    we can kill them in the parking lot 5 years ago  
    I'm being honest here. Unlike those liars. 5 years ago +1
    Damn sneaky authors comment1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 5 years ago  
    Trollolololol 5 years ago  
    I am a miserable genius :( 5 years ago  
    Mac sucks your moms pubes 5 years ago  
    Twilight... I'm kidding 5 years ago  
    It can't be too bad looking like Justin Bieber. 5 years ago  
    I did Nazi something as controversial as this being asked. 5 years ago  
    My left ear can't hear very well anyways. 5 years ago  
    BEEDO BEEDO BEEDO BEEDO BEEDO BEEDO BEEDO 5 years ago +1
    You can find the $10,000,000 and THEN find true love. But if you find true love first, the $10m is gone 5 years ago  
    Animals are humans. BAM. 5 years ago  
    Dress to impress, awesomesauce! 5 years ago  
    YOU SICK BASTARD WHOEVER CAME UP WITH THIS SHOULD DIE 5 years ago  
    YOLO sucks 5 years ago  
    If I was a wizard, I could use a cloning spell and be whatever I want! 5 years ago  
    am I logged in? 5 years ago  
    TROLL 5 years ago  
    I can make money 5 years ago +1
    Friendly snake 5 years ago  
    dang it 5 years ago  
    Animals ARE people 5 years ago  
    troll 5 years ago  
    damn you misclick 5 years ago  
    Grammar Nazis 5 years ago  
    religion gives hope fags 5 years ago  
    Ikr 5 years ago  
    I could cook it then eat it fast 5 years ago +2
    slaves weren't around in 1900 5 years ago +1
    everyone is a kid at heart. My dad is 40 and he still loves SpongeBob. 5 years ago +3
    i have shoes on 5 years ago +2
    I would jump... into a giant marshmallow! 5 years ago  
    misclick dang it 5 years ago  
    i won't ride it 5 years ago  
    troll 5 years ago +1
    this is so cruel :( you sick basturd 5 years ago +4
    I'm too young to marry 5 years ago +1
    ew. the only reason i said one was because i don't skip a question... ever 5 years ago  
    trollolololololloolol 5 years ago +2
    you can buy a router 5 years ago  
    Water gun 5 years ago +4
    Jesus wasn't born on Christmas. REAL Christians know that. 5 years ago +1
    god rewards beggars 5 years ago +1
    sad troll 5 years ago  
    Fall onto a pillow 5 years ago  
    I purposely answer every question. Trollllllllllooooooooooooooolllllllllllllllllloooooooooooolllllllllll 5 years ago  
    It's a pit of dead snakes 5 years ago  
    I'd punch her... really, really, really soft. 5 years ago  
    trollllllllll 5 years ago +1
    No More Tears 5 years ago  
    I have autism, no joke 5 years ago +2
    I would be laughing gassed 5 years ago  
    I have shoes 5 years ago  
    With a water gun 5 years ago  
    I'd fall onto a giant PILE OF PILLOWS 5 years ago  
    Trololololololololol 5 years ago  
    damn it misclick 5 years ago  
    I don't wear jeans LOL 5 years ago  
    I don't have a significant other 5 years ago  
    Super Smash Bros 5 years ago +2
    troll 5 years ago  
    TROLL 5 years ago +2
    Books have details 5 years ago  
    Digimon look like sh*t 5 years ago  
    DISNEY LAND 5 years ago  
    I like the old Cartoon Network and the old Nickelodeon, but I have to go with Nickelodeon because of SpongeBob and Sam and Cat. 5 years ago +1
    Is this a joke? 5 years ago  
    Peeing while standing up, not being pregnant, not having a period... Men have it easy. 5 years ago  
    Whoever thought of this really deserves a punishment 5 years ago +1
    trollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll 5 years ago  
    dang it misclick 5 years ago  
    Christianity is the only religion that is worth it to me 5 years ago  
    I'm a man... 5 years ago  
    I mean, SNOW DAY 5 years ago  
    SNOW FALL 5 years ago  
    They could drive me to an awesome restaurant. 5 years ago  
    Ew baths. You're bathing in your own filth. And you can look at yourself through a shiny TV, a window, anything transparent, etc. 5 years ago  
    more time equals more work equals more money 5 years ago  
    BREAKING BAD 5 years ago  
    I'm just being honest 5 years ago  
    Chrome is faster 5 years ago  
    Classical music bores me, rock music hurts my ears, boy bands are annoying... rap music is perfect 5 years ago  
    Natalie is a little too old for me 5 years ago  
    It's just an audiobook people 5 years ago  
    this isn't a question 5 years ago  
    I could sneak money and buy a plane ticket... Gosh who came up with this crap. 5 years ago  
    I'd stand out 5 years ago  
    Think about it: They don't get punished, so they think it's okay. They do the extra-evil things again, THEN they get in trouble for it. And you can't take an innocent person's life back. 5 years ago  
    aw wet dogs 5 years ago  
    I can do whatever I want WHENEVER I want. Earth has criminals, idiots, mean people, and a bunch of waste. Heaven is perfect. God is perfect. I love being a Christian. #God 5 years ago  
    Golden retrievers are big dogs. EVERYONE loves a golden retriever. 5 years ago  
    Maryland guest is 100 percent on the buzzer 5 years ago  
    Pigs have an inexpensive diet and are cute 5 years ago  
    Harry Potter HAS fame and wealth. 5 years ago  
    I could avoid death by staying home that day. 5 years ago  
    Who came up with this!?!? Kittens are really popular all around the world. Polar bears are endangered! Save the polar bears!!!!! #whereisthelove 5 years ago  
    We could laugh with it, rip on it, and post it on YouTube. #yourwelcome 5 years ago  
    damn it I made the wrong choice 5 years ago  
    I'm never home alone, cuz I'm a boss ass b*tch 5 years ago  
    I already am friend-zoned by her :) 5 years ago  
    WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP 5 years ago +1
    Music isn't the universal language. You can't speak real words with music. You could have a great conversation with anyone who wasn't deaf AND blind because Sign Language is a real language. 5 years ago  
    If I could have a one-night stand with a celebrity, I'd be pretty beloved. 5 years ago  
    At least I'm making people happy by cashing in their groceries 5 years ago  
    this is sick 5 years ago  
    twilight = a retard's fantasy 5 years ago  
    i voted for the African one, but vote for the billion dollars. The African families most likely wouldn't know what to do with it. You could buy proper housing, farm, make a brand new city, and keep some money left over. 5 years ago  
    RAINBOW DASH MOFOS 5 years ago  
    I'd have more power than I'd know what to do with. But then I'd know what people are having sex right now... Vote for number two people 5 years ago  
    I can get back an arm and leg. You can't get back a life. 5 years ago  
    I don't want my speech to be mixed up and confused 5 years ago  
    I feel better about myself 5 years ago  
    The Holocaust? What's that? 5 years ago  
    Sex isn't everything... you could get aids and die 5 years ago  
    MY LIFE IS GREAT 5 years ago  
    If I found true love, we could find 10 million because I love finding treasure so they would love finding treasure and we would find a whole bunch of riches lol top comment 5 years ago  
    I'm dead. I can't feel bad. 5 years ago  
    Everyone loves monkey, I wanna be different 5 years ago  
    Animals are humans. 5 years ago  
    I'm not Canadian 5 years ago  
    If I was immortal, I could make money. 5 years ago  
    eh, we have the moon 5 years ago  
    I LIKE COCOA! 5 years ago  
    I know when people lie. 5 years ago  
    I'm pretty sure that the second one would get you in the worst place imaginable once you die. 5 years ago  
    Stay classy buttface. 5 years ago  
    I don't get how a Pause button would work 5 years ago  
    This was so hard. Babies are being born a lot, and puppies are harmless tho 5 years ago  
    The Lion King was overrated 5 years ago  
    If you understoood it, you could speak and write it. 5 years ago  
    I don't go to Starbucks lol 5 years ago  
    I'd be in front 5 years ago  
    God is real! 5 years ago +3
    If I ruled, I could make no problems. 5 years ago  
    AMAZON HAS EVERYTHING 5 years ago  
    Shit, I wanted to vote for the Burger King. Because at least I "had it my way" versus creepy Ronald doing anal with me for all I know and he's "loving it". 5 years ago +46
    I'm basically deaf in my left ear :) 5 years ago  
    Big Bang isn't real. This is the fricking twenty-first century, how can a giant explosion of NOTHING happen?????????? 5 years ago +2
    2 more comments hidden.

    Ballermofo has created the following lists:

  • This user doesn't have any lists.
  •