GalacticAvenger's profile page

Profile picture

GalacticAvenger (user #98,035) Silver Medal

Joined on September 21st, 2017 (930 days ago)

Last login was over 3 months ago

Votes: 335

Questions: 0

Comments: 70

Profile views: 3


GalacticAvenger has submitted the following questions:

  • This user hasn't submitted any questions.
  • GalacticAvenger has posted the following comments:

    You have only have one mother but you can buy more pets  
    Why are there so many questions about fame,wealth or popularity over love.  
    More Crimes happen at night  
    Neither i'm a male +1
    Well I realized I picked the wrong one now since Trump is our president he is going to ruin the world with World War III  
    I don't know either  
    I want some old fashion root beer  
    I'm already of Man but I would never want to be a woman they have to get pregnant and have periods and they have to sit down when the go to the restroom. And trust me the public restrooms are not as bad if your standing up.  
    Wow Donald Trump matches with the answer I chose  
    How about I end the life of the person who made this +2
    A real life version of the Walking Dead this could be interesting  
    I picked the wrong one. I meant to pick Doctor because I don't wanna help criminals escape from their crimes  
    I'm allergic to chocolate so -_-  
    I would kill the guy who made this  
    If I could shoot you back  
    DC has raven and raven defeated trigon which is technically satin so she is Dc would win  
    Both are crap compared to cox and verizon  
    Mulan can kick the hunchback's ass  
    Throw the spoon in the snake's mouth when it hisses then it will choke.  
    A toy arrow  
    What is a Mum. I know it's not my mom though.  
    Jocks would love both  
    I would totally pick Ice Cream over some drunk loser who can't sing worth crap  
    Who says we couldn't use a parachute while jumping  
    Twitter and Facebook are both old as Jesus  
    Shout PARK OUR while hanging with your toes  
    Macy has some pretty comfortable beds  
    Jump off the plane with a parachute duh  
    I would have dinner with trump but poison his food  
    Oh I thought that this was Malcolm X  
    Why you copying off of someone elses comment\  
    Wish I could be part of your worlddddddddd  
    What type of hung like a hangover hung cuz I can deal with that  
    People can elect you as president if they love you and you would be poor no more  
    Kill the person you trust that is trying to kill you  
    Catch me doing what getting good grades cuz I will get caught doin' that  
    What if U have no secrets /:  
    Happy Gilmore!!!! Like if you get the joke  
    My saliva would subsitute  
    Idk neither of them  
    get back up keys from your landlord -_-  
    You could be popular and smart.  
    I would rather pick a monkey cuz when that pick grows up it will be like hell +1
    All the casinos in Las Vegas tho  
    Just wear protective gear on your hands and you won't get burned it's pretty simple if you ask me  
    You could get a job as a wizard then you could Impress people then Get lots of money and fame  
    24 more comments hidden.

    GalacticAvenger has created the following lists:

  • This user doesn't have any lists.
  •