Gsta's profile page

Profile picture

Gsta (user #7,813) MaleSilver MedalBronze TrophySuper Star

Joined on October 29th, 2012 (2,392 days ago)

Last login was over 3 months ago

Votes: 761

Questions: 9 view

Comments: 53

Profile views: 1


Gsta has submitted the following questions: voting view

30
70%
Would you rather be... Beat up a girl or Be beaten up by a girl 6 years ago 279 votes 20 comments 0 likes
21
79%
Would you rather..... Go to a football game or Stay home and do other stuff 6 years ago 287 votes 19 comments 0 likes
63%
37
Would you rather have a... Pop-Tart or Toaster Strudel 6 years ago 235 votes 7 comments 0 likes
64%
36
Would you rather have a... Headache for 6 hours or Toothache for 6 hours 6 years ago 242 votes 3 comments 0 likes
58%
42%
Would you rather have.... A zombie apocalypse or An alien invasion 6 years ago 245 votes 6 comments 0 likes
46%
54%
Would you rather See a ghost or See a glimpse of hell 6 years ago 269 votes 13 comments 0 likes
75%
25
Would you rather have a....... Money tree that can only be used once a month or $20,000 right now 6 years ago 257 votes 14 comments 0 likes
31
69%
Who do you prefer? John Cena or The Rock 6 years ago 217 votes 7 comments 0 likes
80%
20
Would you rather watch.. Pokemon or Digimon 6 years ago 219 votes 16 comments 0 likes

Gsta has posted the following comments:

Nope.. 5 years ago  
No comment. 5 years ago  
Who? 5 years ago  
I'm straight. 5 years ago  
Stopping either would drastically alter time. 5 years ago  
I only have 5 friends! 5 years ago  
I'm a guy sooo 5 years ago  
@Wretch: I know what you mean, but usualy when a guy gets beat up by a girl hes considered weak and pathetic, but if he does beat her up, hes considered a punk. 6 years ago +1
Gangnam style is awesome 6 years ago  
Not answersing so I don't jinx myself. 6 years ago +1
Well my bad Deidara.. 6 years ago  
You guys are crazy, id be traumatized if I saw into hell. 6 years ago +6
neither 6 years ago +1
Im here for the vots 6 years ago +3
Whats love got to with it? 6 years ago +4
Im just here for the votes 6 years ago +63
The king seems like a cool guy, Ronald is just creepy. 6 years ago +2
Dapq am i gunno do with just syrup? 6 years ago +7
Haters gonna hate 6 years ago  
Well this is a no brainer 6 years ago  
Kill yourself 6 years ago  
I would f**king kill my friend.. 6 years ago  
What about girlfriend? 6 years ago  
Im a guy sooo 6 years ago  
I like the top one better 6 years ago  
Im a guy sooo.. 6 years ago  
How about neither 6 years ago  
Pass 6 years ago  
I don't care 6 years ago  
Pass 6 years ago  
I don't drink 6 years ago  
Im a guy so I win 6 years ago  
Ski[ 6 years ago  
Skip 6 years ago  
Skip 6 years ago  
skip 6 years ago  
I dunno 6 years ago  
I could just shave. 6 years ago  
Im a guy so I win 6 years ago  
SKIP! 6 years ago  
Vampires are demonsll 6 years ago  
Notice it says "Beaver" xD 6 years ago  
Neither 6 years ago  
As long as they are real 6 years ago  
Taste the same to me.. 6 years ago  
Im a guy so I think I just wont answer. 6 years ago  
not voting cuz im a guy 6 years ago  
wow 62% of people really must have a crappy life. 6 years ago  
Damn, no smiling? 6 years ago  
Who doesn't pee in the shower? 6 years ago  
Flying is cool, but reading minds is not ok. 6 years ago  
I don't even have friends. 6 years ago  
1 more comment hidden.

Gsta has created the following lists:

  • This user doesn't have any lists.
  •