Rainbowninjaturtles's profile page

Profile picture

Rainbowninjaturtles (user #59,586) Silver Medal

Joined on December 25th, 2015 (1,614 days ago)

Last login was over 3 months ago

Votes: 87

Questions: 0

Comments: 92

Profile views: 1


Rainbowninjaturtles has submitted the following questions:

  • This user hasn't submitted any questions.
  • Rainbowninjaturtles has posted the following comments:

    BANANA  
    MASTER YODA  
    HARRY POTTER ftw  
    Um, I have video games and a tv but my house sucks  
    Omg, wierdos!!  
    A big ocean  
    I'd get fit  
    HE IS NOT SATAN IS IDIOT  
    YES HE DOES +1
    I already am  
    They are bothe sluts +1
    No you get depressed  
    At least they are smiling!!  
    Reward should be a free week off of school!!  
    Miiiiiiillllllkkk  
    Hermione is boss  
    Vitamin water sucks ass  
    JACCU, Rey  
    That's not a word  
    JACCU  
    Heheh harder to hang my self..  
    MIIIIIILLLKSHHHAAAAAAAKEZZZZZZ  
    Half of what I have is $12.50  
    Ur dumb  
    If my relationship were perfect, I would not be depressed....  
    I wear glasses already  
    My friends would never do that  
    Wow, the two things my family says I will be when I grow up...  
    I know, my dad crushed the popcorn bag at the theaters  
    My preferred drawing tool, digital and traditional  
    I stupit  
    You have a cool mom  
    How could I "McDonalds"  
    Comfy  
    ... Ummm  
    My name is Lauren now  
    God loves u anyway  
    Yum yum I get beef pie  
    I'm just a kid so yah I would by so much  
    ... Neither. I wanna b me  
    PENCILS AND OTHER DRAWING STUFF IT WOULD BE A DREAM!!!!  
    It would be like old times!!  
    ... Wow  
    Bananas on da beach  
    I don't have a phone or a computer, I have a PlayStation 3 and an Xbox so HA  
    COME ON!!!!!  
    Gods not fictional  
    I like where I'm at  
    Fat THUMBS ARRGH  
    My body is good already  
    I could crush as a giant(attack on Titan)  
    Before drugs duh  
    I don't drink yet  
    Um I'm a girl b*tch  
    PATRICK SWAZEE  
    I'm lesbian soooo  
    Gad costs to much!!!  
    Bananasssssssss  
    How well it rides, the horsepower all that  
    Srsly...  
    The fourth movie sucked booty whereas the book was awesome sauce  
    I can eat all da chocolates!!! Mwahahahaaaaah  
    I like being a woman its fun  
    Again YOLO  
    YOLO  
    I can't do my hair for crap so I actually need one  
    No golden coral is nasty  
    I like cool stuff  
    Star Wars rulesssss!!!!  
    Ma phone has all ma info on it  
    TITANIC!!!!  
    Gangnam style is so annoying!!!!!!  
    I already live in the USA SOOOOOOO...yeah.  
    Then we would all be hungry and that would suck!!!!!  
    FRIENNNNNNNDDDDDSSSSS!!!!!!!!!!  
    17 more comments hidden.

    Rainbowninjaturtles has created the following lists:

  • This user doesn't have any lists.
  •