dundunr's profile page

Profile picture

dundunr (user #43,537) MaleSilver MedalBronze TrophySuper Star

Joined on March 24th, 2015 (1,578 days ago)

Last login was over 3 months ago

Votes: 369

Questions: 12 view

Comments: 91

Profile views: 17


i think i'll ask anime and gaming questions


Dundunr has submitted the following questions: voting view

63%
37
Just got done watching Another what anime should i watch next? Angel beats or Your lie in april 3 years ago 57 votes 15 comments 0 likes
62%
38
What do you think when i say the name "Tatsumi" tatsumi "akame ga kill" or tatsumi 'god eater' 3 years ago 53 votes 4 comments 0 likes
27
73%
Who would win in a fight? Naruto or Goku 3 years ago 82 votes 8 comments 0 likes
43%
57%
Better series fullmetal alchemist or fullmetal alchemist: brotherhood 3 years ago 74 votes 3 comments 0 likes
63%
37
Which game? Fallout 3 or Fallout:new Vegas 3 years ago 79 votes 2 comments 0 likes
86%
Which elder scroll game is better (in your opinion) Skyrim or Oblivion 3 years ago 91 votes 4 comments 0 likes
53%
47%
Who would win in a fight? Eren (From Attack on titan) or Kirito (From Sword Art Online) 4 years ago 106 votes 4 comments 0 likes
46%
54%
Sub zero or scorpion? pick sub zero or scorpion 4 years ago 102 votes 10 comments 0 likes
75%
25
Mk9 or mk10? mortal kombat x or mortal kombat 9 4 years ago 63 votes 1 comment 0 likes
59%
41%
Far cry 3 or 4? far cry 3 or far cry 4 4 years ago 94 votes 11 comments 0 likes
64%
36
Which anime is the worst? green green or mars of destruction 4 years ago 66 votes 8 comments 0 likes
41%
59%
Are you anticipated for black ops 3 or no (plz be nice to each other) yes or no 4 years ago 113 votes 23 comments 0 likes

Dundunr has posted the following comments:

no 3 years ago  
thanks i will :D 3 years ago  
cool thx 3 years ago  
Good 3 years ago  
like i JUST did 3 years ago  
i didn't know i just got started watching it 3 years ago  
already do and i love it :) 3 years ago  
they are from animes and i know B is my little monster but am not sure what A is 3 years ago  
atleast you won't get bullied 24\7 3 years ago  
not really if you chose kirito 4 years ago  
with a nerf gun 4 years ago +1
i only do like 1-3 per month 4 years ago  
sorry if this question is asked so many times i am not really on this site much 4 years ago  
it is when a group of people circle around and get a revoler one bullet and take turns until the person finally gets the chamber with the bullet in it 4 years ago  
we already live a society with no liberty 4 years ago  
why would i want to live broke forever? 4 years ago  
amazing spiderman is not bad but i rather watch batman 4 years ago  
don't matter 4 years ago  
note: i said MY i haven't played mario kart 8 or super smash bros and i mean't to say one of my best not my best 4 years ago  
i agree but still 4 years ago  
i actually think it would my top best of 2014 even tho 2014 sucked 4 years ago  
its not disappointing just not as good a fc3 4 years ago  
its pretty good i spented 35 hours on it 4 years ago  
yea 4 years ago  
ha hair is already shhort m8 4 years ago  
march 5 2000 4 years ago  
sticks are freaking deadly -stay away- 4 years ago  
depends where in Greece athens,sparta dorians? 4 years ago  
yeah it is like titanfall a bit 4 years ago  
i think cod could do better but i don't think it deserves the hate it gets 4 years ago  
advanced warfare is only fun for like 3 weeks and starts to get boring 4 years ago  
i feel same 4 years ago  
ok 4 years ago  
me too 4 years ago  
-cries- idk 4 years ago  
STOP ASKING THS QUSTION PLZ!!!!!!!!!!! 4 years ago  
again portal gun would be so much fun 4 years ago  
i didn't know drake was a jew 4 years ago +1
hard 4 years ago  
in my opinion wiz isn't that good as he use to be 4 years ago +2
we know it is made of animal we know the animal had to be killed we know it is pretty salty and unhealthy but i am pretty sure there is not pink slime think about it the food department wouldn't allow that 4 years ago  
hard choice 4 years ago  
wrong one i already have black ops 4 years ago  
same 4 years ago +1
dont have one suck it 4 years ago +2
:D 4 years ago  
gross! 4 years ago +1
pretty much i like that too but why cant we have pc too? 4 years ago  
stop asking this f***ing question!!!!!!!!! 4 years ago +3
i love rap!! 4 years ago  
10% more chance to survive 4 years ago  
of course it is so confusing i HOPE they do it for halo guardians 4 years ago  
call of duty how a great fps game turned into a 8 year old swear machine poor poor cod 4 years ago +2
i dont evejn play wow anyway 4 years ago  
-laughs- really? i like cod but your going to compare it to skyrim? 4 years ago +27
just plug a xbox controoler in a you are all set 4 years ago +11
dont have a pet ha suck it 4 years ago  
i think camaro is less douchebag 4 years ago  
yes but just..... -facepalm- 4 years ago  
a portal gun would be so fun 4 years ago  
mw3- good singleplayer,, ok story, average mulitplayer bf3- great singleplayer, bad story, kick ass mulitplayer but i see me playing bf3 more 4 years ago  
lol 4 years ago  
idk!!!!!!!!!!!! 4 years ago  
both sound sucky 4 years ago +3
now iphone 6 plus is here lol 4 years ago  
duhh 4 years ago  
1.my phone service is off 2.it is a blackberry so idc 4 years ago  
like both tbh 4 years ago  
isn't hotmail closed? no wait that is msn messager 4 years ago  
armor games 4 years ago  
4 reasons i get bugatti 1.faster 2.better looking (in my opinion) 3.can you imagine going to school with that thing?4.is it camero a douchebag car? or is it mustang or both? 4 years ago  
never heard of amd 4 years ago +1
muscle cars are not my thing but i prefer classic :D 4 years ago  
i am not really into ios 4 years ago +1
same :D 4 years ago  
who still uses records? 4 years ago  
i think ms sirois is either his real teacher or a example 4 years ago  
hard choice hmmm 4 years ago  
i have a ipad it kinda blows 4 years ago  
so true 4 years ago  
idk each way works 4 years ago  
dang i agree 4 years ago  
no i haven't let me look it up 4 years ago  
i like both tbh 4 years ago  
Really that is why? 4 years ago  
i mostly use google sorry yahoo users 4 years ago  
i love keyboard and mouse but you can just always plug a xbox controller is it if you want to 4 years ago  
pc definity 4 years ago  
why r people so negative on this website come on smile :D 4 years ago  
same 4 years ago  
1 more comment hidden.

Dundunr has created the following lists:

  • This user doesn't have any lists.
  •