friedrich's profile page

Profile picture

friedrich (user #109,750) Bronze Medal

Joined on June 13th, 2019 (251 days ago)

Last login was over 3 months ago

Votes: 52

Questions: 0

Comments: 47


Friedrich has submitted the following questions:

  • This user hasn't submitted any questions.
  • Friedrich has posted the following comments:

    I DONT WANNA DIE 8 months ago  
    i dont know 8 months ago  
    Lol 8 months ago  
    well pigs are dirty and when the yget bigger they get more ugly so i tale monkey 8 months ago  
    yes 8 months ago  
    XD 8 months ago  
    I wish a bank :p 8 months ago  
    Yes 8 months ago  
    yes 8 months ago +1
    well Michael jackson? 8 months ago  
    I dont care? 8 months ago  
    yes 8 months ago  
    Lmao 8 months ago  
    I KILL THEM AND SELL THEM for money then i save poor africans 8 months ago  
    i can escape , i dont fight ;-; 8 months ago  
    idk 8 months ago  
    idk i dont wanna be deaf xd 8 months ago  
    So funny :p 8 months ago  
    or memes 8 months ago  
    i hear sex 8 months ago  
    well yeah 8 months ago  
    LMAO 82 precent 8 months ago  
    em nut vergun 8 months ago  
    yes 8 months ago  
    its so funny xD 8 months ago  
    Lol 8 months ago  
    Yes...i dont care 8 months ago  
    lol 8 months ago  
    idc about animals 8 months ago  
    LOL 8 months ago  
    i play L4D 8 months ago  
    Yep.. 8 months ago  
    ok.. 8 months ago  
    xd 8 months ago  
    hp 8 months ago  
    xD 8 months ago  
    i wanna make people live longer :) 8 months ago  
    xD 8 months ago  
    idk im skinny 8 months ago  
    immortal Bruh . i just kill everyone and take money xd 8 months ago  
    lol 8 months ago  
    it was wrong i swear i wanna be smart 8 months ago  
    Double time double money :). 8 months ago  
    no 8 months ago  
    well idk 8 months ago  
    my wedding of course 8 months ago  
    I Have a Pc :/ 8 months ago  

    Friedrich has created the following lists:

  • This user doesn't have any lists.
  •