moe49556's profile page

Profile picture

moe49556 (user #18,988) FemaleSilver MedalSuper Star

Joined on November 16th, 2013 (2,073 days ago)

Last login was over 3 months ago

Votes: 1,208

Questions: 0

Comments: 87

Profile views: 7



Moe49556 has submitted the following questions:

  • This user hasn't submitted any questions.
  • Moe49556 has posted the following comments:

    If you're scared of public restrooms then you need to man up. 4 years ago  
    Why make it so hard to choose though!? 5 years ago  
    It would be more stressful walking back to the gas station though. Hahaha 5 years ago  
    This question made me think of my uncle. He has cancer in his brain, lungs, by his spinal cord, and stomach and if I could have the flu but have a chance of dying but he gets to live I would accept right away. Cancer truly sucks people. 5 years ago  
    Had to take one once when I went to Chicago and I stayed in a hotel and apparently I didn't know how to turn on the hot water so I had to take a cold shower. hahaha I finally figured it out though on the last night. 5 years ago  
    Why couldn't you drive the tank back? 5 years ago +2
    potatoes! I hate pickles. 5 years ago +1
    How is this even a question? Macaroni and Cheese is my favorite food. YUM! 5 years ago +1
    neither. 5 years ago +3
    I know that this may sound like a typical American but I freaking LOVE cheese burgers. mmm :) 5 years ago +2
    I voted yes even though it's November 2013 just because I'm Morgan. 5 years ago  
    you are responsive for 10 seconds I think after you head is cut off. I'd freak them out. 5 years ago  
    British People 5 years ago  
    Uhmm... B has a boner... 5 years ago +6
    Doritosss thoughh! 5 years ago  
    ... I meant chicken! 5 years ago  
    I would be dead if I lived in China 5 years ago +1
    when I say crayon I emphasize they 'y' so I say "Cray-yon" not like "cran" if that makes sense...? I can't help it. lol 5 years ago  
    I would eat them. OM NOM NOM NOM 5 years ago +4
    I can't handle having dirty hair, 5 years ago +1
    well if they hate me thennn.... 5 years ago  
    I get too sick on carnival rides. If I could watch movies and eat all day? AMAZING! hahaha 5 years ago +1
    It hurt to watch. I just wanted to beat the f*ck out of her and take the baby. I hope she was arrested for it. Piece of Sh*t mother. 5 years ago +2
    Oh my gosh this reminds me of something. I was at my aunt and uncle's house and he has one of those collars for his dog King because their neighbor's dogs come over to their yard and try to fight (They live kinda in the woods so it's hard to put fencing all around the yard) But anyways I was holding it one day and I told my Uncle Randy to zap it and he did and he kept doing it and I told him to turn it up every time because I wanted to see how high I could go and I think I got to like 85. I'm not sure but all I know it was really high and I just wanted to share that. hahaha (Don't think I'm stupid because I'm not.) 5 years ago +2
    Tha Fuq kinda question is this? 5 years ago +2
    I've had a root canal done. I had it done in 4th grade 5 years ago  
    I had a 2nd degree sunburn for 2 weeks last summer and it sucked. Never doing that again. lol 5 years ago  
    I'm a girl. So I guess I would be the worst male prostitute ever. 5 years ago +14
    ....? Why is playing games non-stop and kill your dream a comparison..? I'm a girl and I love playing video games. Would I kill my dream boyfriend? 5 years ago  
    That'd be cute! :D 5 years ago  
    ...? I chew on paper sometimes. yes. I know. I'm odd 5 years ago  
    Sharks eat fish and I hate seafood. 5 years ago +4
    I'd sing along. hahaha 5 years ago +3
    My room is a loft. I have the whole up stairs of my house as my bedroom. sooo yeah... 5 years ago  
    Mermaid! 5 years ago +1
    I'm a girl.. 5 years ago  
    Pewds all the way. *Bro Fist* :) 5 years ago  
    Can you say attention seeker? 5 years ago +1
    saves money. Don't have to buy a Christmas tree every year. Just take it out of you attic/basement and set the thing up and decorate it. hahaha 5 years ago  
    LeeYumm Thoughh! hahahaha (I know it's really Liam.) 5 years ago  
    take off the clothes? 5 years ago  
    I chose the wrong one... But I'm German and I didn't do anything so... 5 years ago  
    I freaking LOVE PLL! I yell at people when they try talking by me or to me when I'm watching. Everyone knows not to mess with me when I'm watching it. hahaha 5 years ago  
    You are still cutting your neck so it doesn't even matter. -_- stupid question. 5 years ago  
    My grandparents on both sides had 8 kids exactly. I have 14 aunts and uncles and I love having a huge family! hahaha 5 years ago +1
    people who shove their religion down your throat and try to put it into every situation the world is in are annoying. 5 years ago  
    Diet Raspberry Tea Snapple. 5 years ago  
    I'm a 16 year old girl and I don't even wear makeup. ...yeahh... 5 years ago +1
    depending at what age I'm at. But since I'm 16 I'll go with rubber. 5 years ago  
    I have a ipod 4th gen? And I'm happy with it. 5 years ago  
    a peepee?! PEEPEE!? I said that when I was literally 4. Just say penis. If you can say it in biology class when you're sophomore then you can say it on the internet. 5 years ago  
    What the f*ck is the question? Would I rather Phil be engaged or married? I don't understand. 5 years ago +1
    Burger King is tha Sh*t 5 years ago  
    how about no one cares... 5 years ago  
    well I don't have a cucumber but I obviously have boobs... sooo... 5 years ago  
    I love green apples. Only apples I really eat if I have a choice 5 years ago  
    FOOD! hahaha 5 years ago  
    have both right now -_- 5 years ago  
    gum people. There's always gum. 5 years ago  
    uhmm I love to sleeep. 5 years ago  
    Morning showers are wayy better. and plus I don't have to go to bed with wet hair if I don't feel like blow drying my hair. 5 years ago  
    how is this even a question? 5 years ago  
    I sing all the time anyways. 5 years ago  
    can't handle screaming children. 5 years ago  
    well I'm a girl and most gay men are really gorgeous so if they find me attractive then alrighty :) 5 years ago  
    meatt though! hahaha 5 years ago  
    I don't mind homosexuals but I'm heterosexual so I just picked it. 5 years ago  
    I'm part German and I don't know if it will screw up my family's history so I want to definitely exist and keep my life the way it is. 5 years ago  
    Already practically pale. :/ hahaha 5 years ago  
    Ellen Page is the voice actor of Jodie. Jodie's looks are based on Ellen. ... Thought people knew that,,, 5 years ago  
    6 or 26...? I would be shunned upon if I dated a 6 year old.. 5 years ago  
    The queen does really nothing. I wouldn't want to try and fix our messed up economy. 5 years ago  
    Already am the youngest and I have to say living in my house with just my mom is pretty relaxing. Don't have to worry about nothing really. and in 2 years I'll be outta here :) Life's pretty good hahaha 5 years ago  
    Uhm I don't have any grandparents because both of my grandpas passed before I was born and so did my grandma on my dad's side and my grandma I had on my mom's side passed when I was 10. I would be so grateful if I could just have a minute with my grandma again. Just to give her a hug. Be more thankful with the things you have people. -_-. idiots. 5 years ago  
    pain killers 5 years ago  
    It just matters what the situation is to me. Like if you were raped then it's acceptable but if you deliberately had sex and didn't use protection or whatever you were using failed then it's your problem. No getting out of it. 5 years ago  
    well we already found Osama. So I guess we'll have to find mc Hammers career. 5 years ago  
    I just hate having to look. 5 years ago  
    Zaynnn Thoughh! :) 5 years ago  
    lights in the pool are awesome at night! :) 5 years ago  
    learn to love. 5 years ago  
    sick at the moment. -_- 5 years ago  
    already live in the U.S. I want to go on a trip to another country 5 years ago  
    Uhh... Pepsi is wayy better that coke. haha 5 years ago  
    Uhmm.. It's sleep and I'm a teenager. I don't think I need to say anymore. 5 years ago  
    If you know how to read it I'm sure you'd know how to write it. That'd be like me when I was taking Spanish, I can read it but not write it. -_- Stupid question. 5 years ago +1
    1 more comment hidden.

    Moe49556 has created the following lists:

  • This user doesn't have any lists.
  •