roracker's profile page

Profile picture

roracker (user #7,890) MaleSilver MedalBronze TrophySuper StarGold Crown

Joined on November 3rd, 2012 (2,295 days ago)

Last login was over 3 months ago

Votes: 432

Questions: 6 view

Comments: 115

Profile views: 23


Roracker has submitted the following questions: voting view

70%
30
Would you rather in a zombie abocalypse attack the zombie when your friend is getting eaten or run like heck 6 years ago 214 votes 6 comments 0 likes
34
66%
Would you rather listen to Older music or Todays music 6 years ago 1,025,096 votes 5,846 comments 72 likes
56%
44%
Who would you rather bang (guys) Meagan fox or Jinnifer lawrence 6 years ago 242 votes 5 comments 0 likes
95%
Would you rather Be sexy and loved or Kill your self and be hatefully rememberd 6 years ago 817 votes 31 comments 0 likes
52%
48%
How would the world end Naturally or Human caused 6 years ago 207 votes 12 comments 0 likes
88%
Would you rather Have the chance to kill someone with no guilt or Have the chance to find love with your love of ur life 6 years ago 242 votes 6 comments 0 likes

Roracker has posted the following comments:

Yes he does, in fact if it wasnt for himm you would not be here 5 years ago  
guest from illinois is a bigger one 5 years ago  
ch ch bang banga 5 years ago  
i have an ipod so... 5 years ago  
id like to go that way maybe 5 years ago  
umm on demand is epic 5 years ago  
duhh spongbob wont be cancelled for another 10 years 5 years ago  
idk wtf this is 5 years ago  
wall-e ftw 5 years ago  
skrillex lives there 5 years ago  
no kids 5 years ago  
shes mentioned to much 6 years ago  
yep 6 years ago  
mp5 from cod 6 years ago  
uhh to protect yourself duhh 6 years ago +2
ever heard of skipping school? 6 years ago +5
shoot him 6 years ago  
omg id live in ape escape! ..... sweet memories 6 years ago  
i have a phobia of water large bodies of water the ocean boats u get the idea 6 years ago  
i take it back 6 years ago +1
u chose to be like that 6 years ago  
hot dogs... if u know what i mean! 6 years ago +4
i take it baCK! 6 years ago  
no im 7 >:3 6 years ago  
ohhhhhh yeaaa 6 years ago  
omg who the heck cares about basketball! 6 years ago +4
WEEEEEEEEEEE! 6 years ago +2
no my freind 6 years ago  
i hate questions like this! 6 years ago  
i here u 6 years ago  
-_- screw your self, you gave enough crap to make a comment in the first place! 6 years ago  
roblox dosnt suck 6 years ago +1
i dont have up to 10 friends 6 years ago  
obama... FUC* noo 6 years ago  
SKRILLLEX! 6 years ago  
a begger though 6 years ago  
bye gay people 6 years ago +1
thx man i didnt see that 6 years ago  
oh thats right 6 years ago  
abbie shut the fu** up u dont know what talent is 6 years ago  
GGGGGGGGGAYYYYYYYYYYYYYYYYYY 6 years ago  
no space 6 years ago  
fairy odd parents 6 years ago  
why not both? 6 years ago  
ask the answers 6 years ago  
WHAT A RETARDED QUESTION 6 years ago +2117
kids are annoying 6 years ago  
theres a discount down at walmart 6 years ago  
i was so boss looking hen i was ten 6 years ago  
fail my mom had me when she was 18 :/ 6 years ago  
america 6 years ago +74
FREE 6 years ago +1
im not black and look at my answer 6 years ago  
LAWL!!!!!!!!!! 6 years ago  
buy a new one 6 years ago  
obama got pwned 6 years ago  
who the heck like choice two?! 6 years ago  
YOU suck 6 years ago +1
SOMEONE WANT !100% 6 years ago  
100%? not today 6 years ago  
srry theres milloins of questons like this 6 years ago  
Roblox :) 6 years ago  
I DISSLIKE HUNNY BOO BOO SOMUCH SHES JUST A SHOW OFF GIRL WHOS SPOILED BY EVERYONE!!!!! 6 years ago  
GO TO GOOGLE AND TYPE IFUNNY:) YOULL GET UNLIMITEd MEMES AND RAGE COMICS 6 years ago  
I HATE MY FREAKIN CURLY HAIR ITS SOOO BORING AND DAUL... IT TAKES ME FOREVER TO BRUSH...HOEVER HAS STRAIGHT HAIR IS SOOOOOOOOOOOOOOOO LUCKY BECAUSE ITS SO SILKY AND SOFT 6 years ago +1
ikr :( 6 years ago  
Cute dog 6 years ago +1
Roblox has AwEsOmE graphics and is better than minecraft by 4% 6 years ago +3
ware a cup guys... then murder the gurl the kicked u 6 years ago +1
obama is gay 6 years ago +2
come on cookie monster u ate all mah chips 6 years ago +1
THEY ARE BOTH AwesoME 6 years ago +2
grow the hair back 6 years ago  
there is heaven 6 years ago  
both 6 years ago  
FREE PS#S FOR EVERYBODY 6 years ago  
i have a step dad and a step brother so basicly only child 6 years ago  
Gods already real 6 years ago  
UH HU I WORK OUT 6 years ago  
go to school 6 years ago  
guys they have bloodd doners 6 years ago  
im a guy sooooo 6 years ago  
*athlete* hey i have an idea... lets play cathch for 35 hours today *moviestar* hey lets make a movie 6 years ago  
im a guy 6 years ago  
nerf gunz 6 years ago  
all night every night 6 years ago  
the centipede is backwords 6 years ago  
take the mayo out 6 years ago  
yep thats write ps make the top bunk in hell ok? 6 years ago +1
ur and idiot u good for nothing bit*c 6 years ago  
in other words "get fat" or "get fat" 6 years ago  
i already share an ipad :( 6 years ago  
come on guys nerf 6 years ago  
The centipede is so nasty. if your in the back or middle you have to eat the person infront of yous poop 6 years ago  
Atari still makes nice games 6 years ago  
she can work out 6 years ago  
as long as im in the front im fine ill just chill 6 years ago  
thats why fake arms were born 6 years ago  
jump in a pool or somthing 6 years ago  
Im a guy sooo 6 years ago  
ima guy 6 years ago  
boi 6 years ago  
41% of people are batches 6 years ago  
if you have fame you will definetly have wealth 6 years ago  
if you were smart you would be smart enough to get fit 6 years ago  
I am the quiet type of person i know that my freinds are true. plus im already a loser and im proud :) 6 years ago  
my time to eat 6 years ago  
if your a girl then... ur screwed 6 years ago  
stfu 6 years ago  
6 more comments hidden.

Roracker has created the following lists:

  • This user doesn't have any lists.
  •