Hopsin28's profile page

Profile picture

Hopsin28 (user #22,907) MaleSilver MedalSilver TrophySuper Star

Joined on February 10th, 2014 (2,081 days ago)

Last login was over 3 months ago

Votes: 7,317

Questions: 28 view

Comments: 185

Profile views: 44



Hopsin28 has submitted the following questions: voting view

39
61%
Who would win in a fight.... scorpion or Sub-Zero 3 years ago 102 votes 9 comments 0 likes
71%
29
If you won the lottery would you think it was... Luck or God 3 years ago 132 votes 17 comments 0 likes
45%
55%
Would you rather get rid of... Donald Trump or Corrupt Cops 3 years ago 180 votes 10 comments 0 likes
55%
45%
Would you rather watch a movie with.... Adam Sandler and Kevin james as the lead roles or Seth Rogen and James Franco as the lead roles 3 years ago 101 votes 8 comments 0 likes
57%
43%
Which fact is more interesting in your opinion...? In the bible God killed over 2 million people and Satan kills 10 or . Jehovah’s Witnesses don’t celebrate birthdays because the only two accounts of birthday parties in the Bible resulted in murder. 3 years ago 115 votes 13 comments 0 likes
51%
49%
Would you rather have... One wish granted today or 3 wishes granted 5 years from now 3 years ago 177 votes 14 comments 0 likes
69%
31
In a zombie apocalypse Would you rather be stuck in a.... MALL or HOSPITAL 3 years ago 130 votes 8 comments 0 likes
40%
60%
What's Worse....? Having a girlfriend/boyfriend who constantly cheats on you for no reason but you stay with her/him or Having a girlfriend/boyfriend who constantly leaves you for another person but you always take them back. 3 years ago 112 votes 8 comments 0 likes
65%
35
Would you rather...? be a successful artist who sells uninspired art or A starving, but brilliant, artist? 3 years ago 133 votes 8 comments 0 likes
37
63%
If you had to watch one of these controversial you tubers for 24 hours straight who would you choose The Amazing Atheist or Onision 3 years ago 75 votes 11 comments 0 likes
76%
24
Would you rather... have a photographic memory or be able to forget anything you wanted? 3 years ago 111 votes 13 comments 0 likes
62%
38
Which was the better boxing movie...? CREED or SOUTHPAW 3 years ago 123 votes 2 comments 0 likes
28
72%
Would you rather play... Call Of Duty: Black Ops 2 or Grand Theft Auto 5 3 years ago 87 votes 5 comments 0 likes
89%
Do you preffer... rrrather or Ifunny 4 years ago 116 votes 9 comments 0 likes
61%
39
You wake up and in your bed look to your left as you see a girl with blood on her face smiling while shes staring at you saying "ive escaped from them, im free". Do you... Ask who are them. And who the hell are you. or Say [email protected]$ this and take off running as fast as you can not looking back 4 years ago 129 votes 22 comments 0 likes
63%
37
Would you rather play like... Lebeon james or Kevin durant 4 years ago 113 votes 5 comments 0 likes
25
75%
Would you rather have... Saints row 1-2 or Saints row 3-4 4 years ago 105 votes 14 comments 0 likes
25
75%
Would you want the purge to happen... OF COURSE BRING ON THE PURGE!!! or Oh hell naw [email protected] that!!! 4 years ago 119 votes 13 comments 0 likes
26
74%
Do you consider yourself rrrather famous? Yesssssssssssss or Nooooooooooooooo 4 years ago 99 votes 24 comments 0 likes
60%
40%
Would you rather own... A pittbull or A bull dog 4 years ago 102 votes 7 comments 0 likes
44%
56%
Would you rather have... 1 legend of zelda game of your choice or Have every cod game starting at call of duty MW3 4 years ago 78 votes 9 comments 0 likes
27
73%
Would you rather watch... Bleach or Attack on titan 4 years ago 88 votes 7 comments 0 likes
84%
Do you judge musicians by... Their past or what they have done to or for people or By their music 4 years ago 92 votes 11 comments 0 likes
71%
29
Would you rather listen to.... Kendrick lamar or School boy Q 5 years ago 86 votes 3 comments 0 likes
60%
40%
Would you rather watch Soul eater or Is this a zombie of the dead 5 years ago 110 votes 3 comments 0 likes
27
73%
Would you rather watch...... Horror movies or Comedy movies 5 years ago 193 votes 4 comments 0 likes
48%
52%
Would you rather play.... Madden 25 or NBA 2k 14 5 years ago 263 votes 3 comments 0 likes
89%
Who is better Eminem or Lil wayne 5 years ago 190 votes 17 comments 0 likes

Hopsin28 has posted the following comments:

Welp, I tried and I failed so here i am 2 years ago  
Seems legit 2 years ago  
Cry baby. 2 years ago +1
Everyone does it so 2 years ago +1
Doesnt really matter to me. 2 years ago  
Never played a fifa game 2 years ago  
Rally round the family...with a pocket full of shells! 2 years ago  
Math 2 years ago  
I only liked the last verse on A 2 years ago +1
Never watched Game Of Thrones 2 years ago  
Gonna come to school everyday, Looking fresh asf 2 years ago  
Eating pizza rn 2 years ago  
boo-rad, usmanc and dragah 2 years ago  
m katna f harley k enchantress 2 years ago  
Oh damn listening to him right now #imsippinteainyohood 2 years ago  
B was eh 2 years ago +1
haven't listened to many Aversions crown songs so I gotta go with Rings Of Saturn 2 years ago  
If I had to choose, but both are terrible 2 years ago +1
didn't eve know about A 2 years ago  
I liked both but, being a huge fan of Deadpool and the movie was amazing gotta choose B 2 years ago  
Easy 2 years ago  
eh, I can't choose. Even though I kinda did choose... 2 years ago  
nuggets are amazing 2 years ago  
14 2 years ago  
Tbh, I got laughed at when I asked this group of people if they listened to lil wyte and they said "hahaha you mean lil wayne" 2 years ago  
Easily! 2 years ago  
alright alright alright. 2 years ago  
Writing music. 2 years ago +1
I got so tired of hearing B 2 years ago +1
DeathBeds was eh 2 years ago  
Hella tough. 2 years ago  
What a coincidence, I watched it for the first time last nightLol 3 years ago  
Misclick, Thought it was gonna say which is better lol 3 years ago +1
I can see the man in B 3 years ago  
Paige, And she's hella hot so... 3 years ago  
Well, Asking Alexandria iiissss my favorite band, Bmth.... Thier good but I don't hardly listen to them 3 years ago  
Screw you slut. 3 years ago  
Cuz you're a slut!!! 3 years ago  
you suck 3 years ago  
i know grrl david tennant forevs 3 years ago  
Your crap, You piece of sh*t 3 years ago  
screw Michael J. Fox cuz he shakes when he walks aren't you glad that i'm back to get this message across -The Key Of Awesome 3 years ago  
Siiiiinging in the raaaain 3 years ago  
This was my favorite movie as a kid! 3 years ago  
Haven't seen B but my girlfriend watched it when I fell asleep last night because she said she didn't think i'd like it. 3 years ago  
alright alright alright! 3 years ago  
I haven't seen the old Mad Max 3 years ago  
Easy. 3 years ago  
I regret choosing A 3 years ago  
Duh 3 years ago  
I try to turn it off but sometimes I just randomly fall asleep lol 3 years ago  
Drake sucks. 3 years ago  
I'm a prodigy sonny and i'm about to smack a b*tch up. 3 years ago  
Teen Titans Go! ruined Teen Titans as a whole for me! 3 years ago  
Duh 3 years ago  
"Best Friend" 3 years ago  
I'm pretty good at singing and alot of people agree and I hate hearing people eat so I wouldn't want poeple hearing me eat. 3 years ago  
I really like these questions 3 years ago  
I made you my b*tch, B*tch 3 years ago  
Magnents B*tch 3 years ago  
Roll me further B*tch 3 years ago  
Gatorade me B*tch 3 years ago  
Already am -.- 3 years ago  
i'm bisexual 3 years ago  
Cuz Hopsin is my favorite rapper lol 3 years ago  
I hate snapchat 3 years ago  
sure 3 years ago  
My favorite Mortal Kombat game 3 years ago  
I thought the 2012 remake was good as hell 3 years ago +1
How? 3 years ago  
Kirby is the shlit. 3 years ago  
Way better then the Whip and Nae Nae 3 years ago +2
Obvi. 3 years ago  
Sorry American Dad 3 years ago +1
I love all the SmackDown Vs. Raw games but I don't really watch WWE anymore 3 years ago  
The Almond kind is ok but I hate all the other kinds of Hersheys 3 years ago  
Duh 3 years ago  
I haven't seen mirror mirror but i'm sure Red Riding Hood is better. 3 years ago  
One of the few christmas movies I like. 3 years ago  
Adore Delano, also known as Daniel Anthony "Danny" Noriega, is an American drag queen and singer. 3 years ago  
Way more important. 3 years ago  
a lot less work and faster. 3 years ago +1
Too lazy. 3 years ago +1
Easier. 3 years ago +1
Don't really matter. 3 years ago  
How else am I gonna sneak out without being heard, And a house without windows sounds terrible. 3 years ago  
A lot more fun. 3 years ago  
Well, Even if i'm living in fear at least I don't get caught. 3 years ago  
Empire Strikes Back. 3 years ago  
American Physcho. 3 years ago  
Cast Away 3 years ago  
I hardly ever feel empathy for anyone, I've just always been that way. 3 years ago  
elmo. 3 years ago  
Transporter. 3 years ago  
The Amazing Spider-Man 3 years ago  
Darth vader! 3 years ago  
28 weeks later 3 years ago  
I never watched one. 3 years ago  
Blade. 3 years ago  
A Clockwork Orange is my favorite movie!!! 3 years ago  
Idk why so many people hated WatchMen I thought it was pretty dope. 3 years ago +2
HAIL HITLER!!! 3 years ago  
I asked my mom this, She said a laughing horse. So atleast i'll look like jeniffer love hewit. 3 years ago  
both are great tho 3 years ago  
*sigh* 3 years ago  
im 15 I'm still considered a kid and kids my age should be harmed lol lil bad ass kids..... but i aint got no room to talk lol 3 years ago +3
my life, my life, my life, my life, my life, my life, my life 3 years ago  
B$tch you thirsty please grab a sprite 3 years ago  
why did this make me laugh? 3 years ago  
Hopsin. 3 years ago  
Same. 3 years ago  
A waifu A fictional character from non-live-action visual media (typically an anime, manga, or video game) that one is attracted to and considers a significant other. 3 years ago  
Deadpool was amazing af. 3 years ago  
Justin's songs aren't that bad. 3 years ago  
yeah u make the wishes now and then their granted 5 years later 3 years ago  
my 3rd b-day 3 years ago  
a million times 3 years ago  
IKR!!! And they're doing it on other questions like "would you rather brad pitt or tom cruise, Like they could be asking anything lol. 3 years ago +1
I love Naruto buuuuut 3 years ago  
Naruto is amazing, But theres a lot of filler episodes. 3 years ago  
Same lol 3 years ago +1
nah she's 23 3 years ago  
im 15 so... 3 years ago  
George washington 3 years ago  
oh it says they did on google...my bad. 3 years ago  
Half Life, Doom,Left 4 Dead,Portal, Counter Strike 3 years ago  
yeah true. 3 years ago  
well being addicted to gambling is pretty dangerous you'll do anything to gamble like borrow money, and if you borrow money and can't pay it back you're screwed. 3 years ago +1
Chi-Raq made chiraq look like a big joke. chiraq is probably the most dangerous city in u.s.a 3 years ago  
a lot of people hated it, I thought it was pretty cool tho 3 years ago  
he was to me tho... 3 years ago  
nothing really he's kinda just boring now and not funny, his content that he puts out now is barely watchable for me anymore. 3 years ago  
emily looks and acts like the girl I lost my virginity to.... 3 years ago +1
SUCK MY F*CK :) 3 years ago  
high 3 years ago  
Yeah, you might be doing every one a favor conseidering the fact she's a murderer/physcopath 4 years ago  
And shes kinda annoying 4 years ago  
But... If she has sex with you... Theres a 90% chance she wont leave after. 4 years ago  
She is very attractive and likes it rough 4 years ago  
Because.... She just can... Lol 4 years ago  
He's a beast!!! 4 years ago  
Because thats what jesus would do... 4 years ago  
The pic on gran turismo on the left is from forza motorsport 2 4 years ago  
Thats just my oppinion.... 4 years ago  
Balls deep 4 years ago +20
Why not both 4 years ago  
15 and gotta kid on the way CSI music playing 4 years ago  
Yeah but you got a 75% chance of getting a deciese 4 years ago  
Who does? 4 years ago  
Brian got the car but the only one who drove the car that i remember was paul walker and vin diesel 4 years ago  
YESSSSSS!!!! SCIENCE BITCH!!!! OH!!!! 4 years ago  
Yeah 4 years ago  
Well saints row 1-2 is about you (the protaganist) being a gangster and saints row 3-4 is more like a comedy because in saints row 4 an alien invasion happens and you become the president of the united states 4 years ago  
Goth is a style..... Emo's are teens who constantly cry and get butt hurt if you talk bad about them and also constantly cut themselves to seek attention 4 years ago  
I dont.... Get the question......? 4 years ago +1
What happened in the end of V for Vendetta? 4 years ago +1
Ik lil wayne is no where near eminems talent I just like seeing eminem win 5 years ago  
Old Eminem is a lot better 5 years ago  
Who chose bezerk??? 5 years ago  
Said do rag just because Eminem was in the pic 5 years ago  
It depends like if it was a chuck movie a bad ending because he is just awesome like that 5 years ago  
Tf 5 years ago +1
u don't feel getting shot 5 years ago  
wrong 1 5 years ago  
see you at school tommorow 5 years ago  
hopsin isn't trash hes better then 100% of rappers today 5 years ago +2
megaman is hard as fu#@ 5 years ago  
I never played NHL 13 but ill put it on here soon 5 years ago  
17 more comments hidden.

Hopsin28 has created the following lists:

  • This user doesn't have any lists.
  •